
8.4.2022
Pracovní náplň:
- pozice bez přímého osobního kontaktu se zákazníky
- příjem, vyhodnocení a vyřizování zákaznických reklamací a objednávek náhradních dílů včetně jejich správy a evidence ve vnitropodnikovém informačním systému
- komunikace a řešení problémů se zákazníky a obchodními partnery v rámci péče o zákazníky
- úzká spolupráce s ostatními odděleními firmy (účetní oddělení, nákup, logistika skladu náhradních dílů)
- překlady do/z německého jazyka
Požadavky:
- SŠ odborné vzdělání s maturitou /VŠ vzdělání/, preferujeme zaměření technického směru
- výborná znalost německého jazyka slovem i písmem
- znalost čtení technické výkresové dokumentace výhodou
- uživatelskou znalost práce s PC na dobré úrovni (nástroje sady Microsoft Office a práce s Internetem)
- komunikační schopnosti:
- asertivita / asertivní jednání, prozákaznická orientace a vstřícnost
- schopnost týmové i samostatné práce
- ochota a schopnost rychle se učit novým věcem
- organizační dovednosti
- pečlivost a důslednost
- odolnost vůči stresu
Nabízíme
- zázemí stabilní, úspěšné a dynamicky rozvíjející se společnosti
- příjemné pracovní prostředí a profesionální přístup kolektivu
- zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- rozvíjení znalosti jazyka každodenní komunikací se zákazníky
- motivující finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 120,-Kč
- meziroční odměny (odměna na dovolenou, Vánoce + podíl na zisku)
- možnost životního pojištění
- nástup ihned
Zájemci o uvedené pracovní místo se mohou ohledně podrobností obrátit na personálním oddělení, telefon: +420 517 075 813. Vaše přihlášky včetně strukturovaného životopisu v německém a českém jazyce zasílejte e-mailem na adresu machacova.svatoslava@romotop.cz, případně na adresu: ROMOTOP spol. s r.o., personální oddělení, Komenského 325, Suchdol nad Odrou, 742 01.