Vyřizování reklamací a dodávky náhradních dílů od 30.3. do 11.4. 2021 – informace pro partnery a zákazníky

29.3.2021

Vážení zákazníci a obchodní partneři,

v období od 30. března 2021 do 11. dubna 2021 dojde z důvodu celopodnikové inventury, velikonočních svátků a přemístění střediska oddělení služeb zákazníkům (kanceláře techniků, servisní dílna, sklad náhradních dílů) k prodlevě ve vyřizování reklamací a zásobování náhradními díly.
Od 12. dubna 2021 se vrátíme do standardního režimu a postaráme se o flexibilní odbavení všech Vašich objednávek.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za pochopení a trpělivost.

Tým oddělení služeb zákazníkům Romotop spol. s r.o.

Vyberte jazyk

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace